dilluns, 31 de desembre del 2012

Conclusions


Acaba l'any i acaba el bloc. 
Ha estat una nova experiència per mi. Això de compartir tot el que fas amb la resta del món és estrany. t'obres i ho expliques tot però sense saber qui seran els teus lectors. Però tampoc aspiro a ser llegida per molta gent, l’únic que desitjo es que si més no, aquells que han llegit aquest bloc hagin pogut aprendre alguna cosa sobre el món de l'educació.

L'elaboració del bloc no ha estat fàcil. han estat moltes hores de treball i dedicació. I és que les paraules no surten soles, sinó que necessiten temps i paciència, principalment perquè a vegades pensem que amb poques paraules ja ho diem tot. Però no es necessiten poques paraules, sinó les justes i necessàries. Estic segura que aquestes hores no han estat en va, ja que potser no he ajudat o inspirat a ningú, però per a mi han estat de molta ajuda. Ajuda perquè he aprofundit en COED i GITIC i perquè he compartir pensaments i coneixements amb els altres, cosa que abans només compartia amb el meu diari.
Parlant de COED m’agradaria destacar-ne dues entrades. La primera Presentació oral. En aquesta entrada s’expliquen totes les presentacions orals que hem fet al llarg del semestre. La destaco perquè quan l’estava redactant em vaig adonar que malgrat a mi em costa molt això d’expressar-me davant els altres he fet moltes exposicions davant del grup classe i he vist una certa millora en elles. La segona entrada destacada és la de la Descripció. Aquesta m’agrada perquè crec que va ser una molt bona activitat per descobrir-nos els uns als altres. També perquè el meu vídeo descriptiu en va costar molt de fer, però finalment va ser recompensat. Destecar de GITIC que totes les seves pràctiques han estat molt útils. Eines com el GoogleDrive o la simple barra d’enllaços d’interés eren eines que potser ens sonaven però que no en coneixem el seu ple funcionament.
Així doncs, només em queda acomiadar-me i, qui sap, potser continuo amb aquest bloc per a que m’acompanyi en aquest camí cap al món de l’educació. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada